niedziela, 20 kwietnia 2014

Au Pair World

https://www.aupairworld.com/enOtworzyłam sobie właśnie konto na super platformie internetowej Au Pair World, którą od razu polecę, jeśli ktoś nie może się doczekać otwarcia swojego roomu tak bardzo jak ja. Pomyślałam, że równocześnie mogę sobie poszukać czegoś na własną rękę, do czego zainspirował mnie jeden blog który odwiedziłam dziś rano. Noo... z cierpliwością to u mnie nie jest najlepiej :)

Choć Stany dalej są na pierwszym miejscu, to gdy oglądam te rodzinki to już się zakochałam w dwóch!
I za to mega wielki plus że rodziny są widocznie i nie jesteśmy skazane na wieczne i niekończące się czekanie... Myślę że te wszystkie agencje mega dużo tracą na tym ślimaczeniu się i nie braniu aplikacji na poważnie. Łatwo dojść do wniosku że można je jeb.ć i samemu znaleźć sobie coś może nawet ciekawszego :)

Rodzina pierwsza
Lokalizacja : wioska nieopodal Banbury, Oxfordshire, Anglia.
Dzieci : 2 dziewczynki (7,12).
Zwierzaki : kurczaki, owce, kucyki, konie, psy i koty.
Praca HP : oboje pracują na pełen etat i często wyjeżdżają, jednak ustalają to tak, aby przynajmniej jedno z nich było w domu z dziećmi.
Obowiązki : organizowanie czasu wolnego dziewczynkom i... życie na farmie! Czyli opieka nad końmi, doglądanie postępów w jeździe konnej dzieciaków, pomoc przy pracy.
Samochód : odwożenie dzieci na zajęcia oraz dostępny do własnego użytku w weekendy.
Czas : już od lipca 2014, na rok lub dwa (szczerze to wolałabym zostać u nich summer aupair, jednak dopiero co napisałam do nich wiadomość a już snuję takie plany :D) Zobaczymy!
Wydają się być extra, mieli już 3 AP, jest u nich właśnie Niemka z którą są bardzo związani i widać, że naprawdę chcą aby AP była członkiem rodziny, w której czuje się komfortowo :) I tyle zwierząt, konie... super(:

Rodzina druga
Ludzie z Indii mieszkający w północnych Włoszech. Najbardziej urzekło mnie w nich to, że aktywnie działają w rodzimych organizacjach charytatywnych i opisane jest to tak, jakby to była wielka część ich życia, w co chcieliby, aby włączyła się również AP. No przecież, że najleeepieeeeej!
Lokalizacja : wioska w północnych Włoszech
Dzieci : 2 dziewczynki (13, 14) oraz wkrótce adoptowana trzecia córeczka (7)
Obowiązki : nie ma ściśle określonych obowiązków, wydaje mi się że potrzebny im jest po prostu ktoś do towarzystwa i pomocy, jak już HM zaznaczyła są bardzo aktywną rodzinką.
Czas : sierpień/ wrzesień 2014, na czas 9-12 miesięcy.

Najbardziej to bym chciała wyjechać do którejś z tych rodzin na czas kilku miesięcy, kiedy mogłabym kontynuować poszukiwania zajebistych ludzi z San Francisco, aby ogarnąć prawdziwy perfect match. Ale na razie to się mogę tylko z siebie pośmiać, bo żadna z rodzin jeszcze nie odczytała nawet mojej  wiadomości, a ja już wszystko to opisałam tak, jakby to było moje. 

No ale co, energia podąża za uwagą, w czym nie istnieją żadne granice. A afirmacji dobrych rozwiązań nigdy za wiele.

7 komentarzy:

  1. Dobrze robisz z tym Au Pair World! :) zawsze to dużo większe doświadczenie, a i rodzinki znalazłaś naprawdę ciekawe :)
    też kiedyś się na tym zarejestrowałam, jak już myślałam że nie pojadę do USA :D
    Zobaaczysz, znajdziesz swoją idealną rodzinkę w SF! :)
    i, mam nadzieję, widzimy się w Stanach! :)
    Powodzenia! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo dzięki! :) już jestem tak mega ciekawa co z tego wszystkiego wyjdzie, czy APW czy APiA.
      ale liczę na SF
      daaaajcie mi San Francisco, moje miasto hippisów <3

      A Tobie życzę powodzenia u rodzinki! :)

      Usuń
  2. ja kiedyś znalazłam rodzinkę na APW, gdzie mama była archeolożką, i latem potrzebowali au pair, bo zabierała się za pisanie swojej pierwszej powieści przygodowo-historycznej! A ja to właśnie uwielbiam! :)
    a pierwsza rodzinka jest super ^^ konie! <3 strasznie chcę jeździć, to moje marzenie :)
    wiesz, nabrać nieco doświadczenia w Anglii, potem do USA- byłoby spoko :) młoda jesteś, korzystaj :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to prawda, są super!
      jeszcze nie odpisali, za to zgłosili się inni! :)

      Usuń
  3. A otworzyli Twoje wiadomości? Bo jest ten minus w APW, że jak ani ty, ani oni nie macie konta premium, to nie dostaną Twojej - Ty nie dostaniesz ich wiadomości :/
    Cieszę się że mogłam być inspiracją!!! :D no i powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeriooooooooooooooooo??? bo właśnie mam zaznaczone że mam 3 akceptacje, w sensie widzę to w statystykach, ale nic mi nie przyszło...

      Usuń

Yo! Zostaw ślad, że czytasz :)