środa, 25 września 2013

221 dni do matury i WOLNOŚĆ!!!



Właśnie wróciłam z polsko-niemieckiej wymiany w Unnie, nieopodal holenderskiej granicy i właściwie to było mega fajnie :) Zahaczyłyśmy o niemiecka 18stką, na której o dziwo *nie* było na wstępie rozlewania wódy, więc jak do standardów polskich osiemnastek to raczej daleko, bliżej zdecydowanie do 'Sweet 16teen'. No i ten ogrom żarcia, którego praktycznie nikt nie ruszał (więc stałyśmy przy nim tylko my ^^).


Niemieckie szkoły w których byłyśmy wydają mi się być dużo dużo dużo lepiej wyposażone od naszych, a ich program nauczania ojej, jak mega efektywniejszy. Tyle że niemiecki ordnung... temat rzeka ;-)



Gdy jednak rozmawiałyśmy o programie au pair to okazało się, że nie musiałam każdemu z osobna tłumaczyć co to jest, bo program doskonale znają i z niego korzystają :) PS jak się potem okazało, najwięcej au pair które poznałam na Islandii, było właśnie z Niemiec. 



***


Do matury zostało już tylko 221 dni...
Wydaje się tak długo
A ja już wyjazdu tak bardzo doczekać się nie mogę
By ruszyć w końcu z tej mentalnej dziury która mnie otacza.

I mega mega lubię mój temat maturalny:

"Bunt i manifestacja niechęci wobec...czyli co łączy pokolenia?"

I w końcu będę mogła mówić co chce a oni, cały ten patriarchat – będzie musiał mnie słuchać :))))




***



Na zakończenie, zdjęcie z moim najlepszym ziomeczkiem. W weekend planuję też nagrać jakieś sceny z nią do filmu, którego tak bardzo nie chcę kręcić, a bez niego proces rekrutacyjny nie ruszy do przodu. Zatem... stepbystep,
aby tylko w stronę celu.




11 komentarzy:

  1. O! No proszę, czyli jestes w moim wieku i planujesz jak ja wyjechac do usa :d

    OdpowiedzUsuń
  2. nie powiem jak dla mnie troche trudny temat :D ja tez już oddałam i wybrałam "Legendy arturiańskie jako inspiracja dla innych twórców"
    Powodzenia życze! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dąż do celu Kochana! Trzymam kciuki :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja także wybrałam :d
    cieszę się że jest nas tak dużo :)
    wiesz moze czy prawo jazdy jest obowiazkowe do wyjazdu?

    OdpowiedzUsuń
  5. to chyba zależy z jaką agencją chcesz jechać, ale wydaje mi się, że w każdej raczej jest obowiązkowe.
    Nawet czytałam bloga ostatnio jakiejś dziewczyny że dogadała się z rodzinką poza agencją, ale jednak oni powiedzieli że aupairka musi do nich przyjechać z agencji, po czym odrzucono ją bo nie miała prawa jazdy (pomimo ustalonych warunków z rodziną, odwożenie dzieci nie było nawet potrzebne) a mimo to musi to prawko teraz robić, bo tak jest w programie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mniej więcej w tym czasie w zeszłym roku zaczęłam ogarniać wyjazd :) Jesteś już w jakieś agencji? Jakieś matche? :D Miło się czyta ludzi którzy nie boją się spełniać marzeń - powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem w APiA, jednak dopiero w grudniu mam zamiar pozbierać referencje i od stycznia szukać rodzinki. A Ty kiedy miałaś otwarty room i ile czasu zajęło Ci znalezienie host family? ;)

      Usuń
  7. Mieszkasz 30 km ode mnie xD Ja tez wybralam APiA i jestem na etapie poszukiwania rodzinki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O prosze to troche nas jest! ja też planuję wyjazd zaraz po maturze ;)

    Zapraszma do mnie memyselfandmirham.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny blog <3
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Yo! Zostaw ślad, że czytasz :)